7 Temmuz 2019 Pazar

BU SU HİÇ DURMAZ

             


                       Yazmadım ne zamandır yazmayı da düşünmedim pek. Belki korktum belki üşendim belki sıkıldım ama içimden yazmak gelmedi. 


                2014 yılının mayıs ayı nasıl da zor nasıl da bunalımlı dönemlerdi Bugun 2019 TEMMUZ ayı  merak etmeyin daha ÖLMEDİM. İnsan her acıya alışıyor derlerdi zaman her acının ilacı derlerdi inanmazdım. Beyin denilen organ gerçekten çok ilginç hivle yaşamaya başladığım zamandan bu yana bana kötü anılarımı, huzursuzluklarımı, şüphelerimi  unutturdu. Fakat hayatta hiç birşey karşılıkısız değildir beynim bu duygularımı silerken yerine bana  kocaman bir cesaretsizlik verdi.

Ah keşke kötü anılarım huzursuzluklarım şüphelerim kalsaydı ama cesaretsiz olmasaydım. Ayağıma gelen fırsatları biri durumumu öğrenir bir işe kalkışmayayım deyip elimin tersiyle itmeseydim. 

Yazmadığım zamanlar da iyi arkadaşlar biriktirdim,yeni insanlar tanıdım seyahat ettim, bilmediğim bir dilde tanımadığım insanların dolaştığı sokaklarda kayboldum, telaş etmenin ne kadar insani bir duygu olduğunu keşfettim sabah pencereden baktığımda gökyüzün ne kadar mavi güneşin ne kadar sıcak olduğunu hissetim.

Aslında yazmayı pek düşünmüyordum ta ki youtubeda benim yazdığım bir yazıyı güzel gözlü bir youtuber arkadaşımız seslendirenedek. Gözlerim doldu o hastane kapısında annemle gözgöze geldiğimizde hissetiğimim duyguyu tekrar hissettim.

Ah güzel annecim kalbine nasıl bir hançer sapladım seni nasıl yaraladım. Son 5 yılda ne çok hastalandın ne çok hastanelere gittik. Bana hiç hissettirmedin ama benden sonra sana bişeyler olduğunun farkındayım..Keşke elimden bişeyler gelse.
Senin başarılı çocuğunun kanatları kırıldı.

Sen hep kendine önlemler aldın. Ben kendime yasaklar koydum. Önümüzde barajlar var
BU SU HİÇ DURMAZ.














12 yorum:

  1. Merhaba, o videoyu izledikten sonra hikayeni öğrenmiştim. Aklıma geldikçe sayfana bakıyordum ve yeni yazıyı görünce sevindim. Umarım her şey çok daha güzel gidiyordur.

    YanıtlaSil
  2. Selam.. Yanında olmak istiyorum. Yorumuma cevap verirsen ya da mailden ulaşabilirsen çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  3. Çok abartmaya gerek yok bence kaygı ne tür bi hastalık varsa o hastalığın şiddetini artırır iyileşmesini geciktirir. Tavsiyem 1 sağlıklı beslenme sağlıklı yiyecekler 2 spor 3 psikiyatrdan destek almak. (Serotonin vs gibi hormonlar gibisi yok elimi kaldıracak güç yokken adama müthiş güç verir. 4 ve en önemlisi. Bitkisel destek kenevir tohumu menengiç kahvesi zeytin yaprağı çayı sığla yağı sığla sakızı kozalak şurubu rezene vs gibi güçlü bitkileri denemeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Çok abartmaya gerek yok bence kaygı ne tür bi hastalık varsa o hastalığın şiddetini artırır iyileşmesini geciktirir. Tavsiyem 1 sağlıklı beslenme sağlıklı yiyecekler 2 spor 3 psikiyatrdan destek almak. (Serotonin vs gibi hormonlar gibisi yok elimi kaldıracak güç yokken adama müthiş güç verir. 4 ve en önemlisi. Bitkisel destek kenevir tohumu menengiç kahvesi zeytin yaprağı çayı sığla yağı sığla sakızı kozalak şurubu rezene vs gibi güçlü bitkileri denemeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  5. Sanirim ayni durumdayiz ben önemsemiyorum önumuze nasil bir yasanti sunurmussa sonuna dek yasamaktir secarettir ve ben cesaretliyimdir

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Ben içinde sadece şüpheyle yaşayan bi insanım. Hiçbi belirti yaşamadım. Ama içimdeki şüphenin kıymetini çok iyi anlıyorum. Çünkü kendi kendime diyordum ki eğer varsa içimde bu hastalık insanlar beni dışlarlar, keşke insanlar dışlamasa da anlayışlı olsam diye. Ama şimdi diyorum ki içimde bu hastalık olmasa bile ben bu insanları dışlamak istemiyorum. Yanlarında olmak istiyorum diye. Evet ben de hikayeni dinledim ve seninle tanışmak istiyorum. Umarım buralardasındır.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme öldürmüyor ama her şeyi anlamsız kılıyor hissizleşiyorsun

      Sil